بسیج دانشجویی مروج تفکر انقلاب ناب در حوزه دانشگاه است

به گزارش رکنا ازقزوین، عباس کاظمی در مجتمع فرهنگی دانشجویی شهید طهرانی مقدم قزوین افزود: در دوره جدید مدیریتی این ناحیه با حضور نیروهای جوان، پابه کار و دغدغه مند اتفاقات خوبی در بسیج دانشجویی خواهد افتاد.

وی یادآورشد:  استان قزوین سرانه دانشجوی بالایی دارد و این فرصت خوبی برای ناحیه بسیج دانشجویی است که با استفاده از ظرفیت دانشجویان متعهد، انقلابی و متخصصص در راستای حل مسائل استان قدم بردارد.

فرماندار قزوین با تقدیر از اقدامات بسیج دانشجویی در راستای تسهیل اعزام دانشجویان استان به اربعین حسینی گفت: بر خود وظیفه می دانم به عنوان رییس ستاد اربعین شهرستان قزوین از همه فعالان اربعین در سطح دانشگاه ها که متولی اصلی اعزام دانشجویان بوده است تشکر کنم و معتقدم کار در راه امام حسین(ع) رزق معنوی بسیار بزرگی است که در ابتدای دوره مدیریتی جدید نصیب فرمانده جدید ناحیه بسیج دانشجویی شده و امیدوارم در ادامه کار هم این رزق معنوی برقرار باشد.

در این دیدار فرماندار قزوین بر انجام کارهای مشترک بین بخشداری ها و ناحیه بسیج دانشجویی به خصوص در حوزه محرومیت زدایی و اعزام دانشجویان جهادی در مناطق محروم شهرستان تاکید کرد.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 822702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟