شرکت 70 مربی تربیتی قزوین در دوره توانمندسازی کشوری

به گزارش رکنا ازقزوین؛ ابراهیم رسولی فر با اعلام این خبر، اظهار داشت: امروز یکی از نقشه ها و اهداف شوم دشمنان این نظام و انقلاب به انحراف کشاندن افکار و ذهن نوجوانان و جوانان و القای یاس و ناامیدی و بدبینی نسبت آینده کشور است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت: به لطف خدا و با عنایت شهدا و هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دشمنان این آرزوی خود را به گور خواهند برد و جوانان این کشور همچنان که نشان داده اند پیروزمندانه،شجاعانه و عاشقانه پای کار این انقلاب خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: یکی از وظایف و ماموریت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی بر اساس سند اعتلای بسیج تربیت نیروی جوان ،مومن،انقلابی و پای کار می باشد که اجرای این ماموریت مهم در سه سطح انجام می شود.

صص

رسولی فر اظهار داشت: طرح شهید عزیزاللهی در مقطع ابتدایی،طرح شهید بهنام محمدی در مقطع متوسطه اول و طرح شهید فهمیده در مقطع متوسطه دوم در جهت کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی در سطح ۱۷۰ مدارسه مورد هدف در استان قزوین انجام می شود.

وی افزود: به منظور اجرای این ماموریت از معلمان و مربیان توانمند و با تجربه و انگیزه بالا استفاده شده است که در گام اول تعداد ۷۰ نفر از این عزیزان در دوره توانمندسازی کشوری شرکت می کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: این دوره توانمندسازی به مدت ۳ روز از تاریخ دوشنبه ۷ شهریور تا چهارشنبه ۹ شهریورماه در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز برگزار می گردد.

وی تاکید کرد: مربیان بعد از شرکت در این دوره ضمن دریافت گواهی ،مجوز حضور در مدارس را دریافت خواهند کرد و با هماهنگی اداره آموزش وپرورش وارد مدارس شده و به اجرای ماموریت می پردازند.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 820863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟