در عرصه بسیج سازندگی، ما رقیب هیچ پیمانکاری نیستیم

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: در قزوین شایعاتی مبنی بر اینکه سپاه پاسداران در عزل و نصب ها دخالت دارد یا برای پست های دولتی اشتیاق دارد، وجود داشت. بنده به عنوان فرمانده سپاه استان می گویم که سپاه پاسداران هیچ دخالتی در عزل و نصب ها ندارد. وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است تا کارهای زمین مانده را انجام دهد.

وی تصریح کرد: دولت پر از نیروهای خدوم و انقلابی است که بسیار توانا و اهل خلاقیت هستند. نیروهایی که در راستای گام دوم انقلاب باید به کار گرفته شوند. سپاه پاسداران در مناطقی که کارهای بر زمین مانده زیاد بوده و هیچ کس در دولت و پیمانکاران تمایلی به انجام آن ندارند وارد عرصه عمل می شود و برای خدمت رسانی به مردم تلاش جهادی می کند.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: اگر پرسنلی از سپاه پاسداران در جایگاه مدیریت قرار دارد دستور از سپاه استان نبوده بلکه با موافقت سلسله مراتب صورت گرفته و ما موظف به اجرای دستور فرماندهان هستیم. ورود سپاه استان نیز صرفا در پاسخ به استعلامی بوده که جهت انتخاب مدیران از سپاه بخواهند و ما صرفا براساس آنچه سلسله مراتب وجود دارد عمل می کنیم و پاسخ استعلام را در اختیارشان قرار می دهیم و در غیر این صورت به موضوع ورود نمی کنیم.

 

کدخبر: 770669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟