استقبال سمنان از دختر غرور آفرین تکواندوکار + عکس

به گزارش رکنا از سمنان؛ دختر تکواندوکار سمنانی که در مسابقات تکواندوی کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال نقره شده بود در میان استقبال جمعی از ورزش دوستان و مسدولین استان و شهرستان به این شهر بازگشت.

غزل سلطانی تکواندوکارسمنانی در وزن منفی 49 کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان توانست با پشت سر گذاشتن حریفان گردن آویز نقره پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را از آن خود کرد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور تکواندو کاران ۳۹ کشور جهان به میزبانی ترکیه در شهر قونیه برگزار شد و ۲۴۸ تکواندوکار به مدت ۴ روز به رقابت پرداختند.

14010519001100_Test_PhotoN (2)

سلطانی نماینده وزن  منفی 49  کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان که پس از قرعه استراحت در دور نخست با شکست نماینده پاکستان مدال برنز خود را مسجل کرده بود، برابر الاسا از مراکش پیروز شد تا به فینال برسد.

 

وی در مسابقه فینال برابر رقیه حیلدیریم از تیم میزبان قرار گرفت که  در راند اول ۵بر ۱ برنده شد. سلطانی در راند‌های دوم و سوم به رغم جلو بودن امتیاز از حریف با رای داوران به علت پنج اخطاره شدن بازنده اعلام شد و به نشان نقره بسنده کرد.

این افتخار در حالی نصیب غزل شد که پیش از آغاز مسابقات و بدلیل مصدومیت، حضور این ورزشکار در تیم ملی تکواندو در هاله ای از ابهام فرار داشت.

سمیه قاسمی/ سمنان

کدخبر: 815444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟