افتتاح سه طرح مخابراتی درقزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، افتتاح مرکز جامع امور مشترکان تلفن همراه اول، بهره برداری از پروژه های توسعه سرویس سرینو (اینترنت پرسرعت VDSL) به تعداد ۵۰۰ پورت برای ۲ منطقه شهر قزوین و آغاز فاز اجرایی پروژه NGN - IMS استان قزوین با عملیات برگردان مرکز تلفن اقبالیه از جمله طرح های مورد بهره برداری بودند.

مدیر منطقه مخابرات قزوین اظهار داشت: از زمان ورود تلفن همراه به کشورمان در سال ۷۳ با ۱۰ هزار شماره تا این زمان که به ۱۰۰ میلیون مشترک رسیده شاهد توسعه و گسترش خدمات و نسل های گوناگون خدماتی به مشترکان بوده ایم.

محمدرضا نصرآبادی با بیان اینکه گسترش اینترنت و دسترسی روزافزون به آن یکی از وظایف مهم شرکت مخابراتی ایران بوده است، افزود: شرکت مخابرات ایران با تسری و توسعه شبکه و کار و دانش و همچنین استفاده از امکانات و ظرفیت های خود تاکنون به پیشرفت های قابل ملاحظه ای در ارایه خدمات شهری و روستایی استان داشته است.

وی، پروژه VDSL را سرویسی فراتر از ADSL  و با پهنای باند با کیفیت تر و بالاتر و همچنین دسترسی آسان تر به اینترنت دانست و گفت: در طرح توسعه سرویس سرینو، ۹۰۰ مشترک در مناطق بلوار خرمشهر و سعادت قزوین برای نخستین مرتبه از کیفیت خدمات سرعت اینترنت بهره مند شده و در آینده نیز سعی در گسترش پهنای این خدمات به سایر مشترکان خود خواهیم کرد.

به گفته مدیر منطقه مخابرات قزوین، ارتقای سرعت و کیفیت سرویس های باند پهن مشتریان خانگی، افزایش سطح رضایت مشتریان و توسعه زیرساختی جهت حرکت به سوی تحول دیجیتالی از جمله مهمترین اهداف این شرکت در راستای بهره برداری از پروژه های یاد شده می باشد.

 

کدخبر: 805004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟