مجموعه مدیریتی استان با قدرت در مقابل فساد ایستادگی خواهد کرد
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از اداره کل بازرسی استان قزوین با بیان اینکه در برخی از بخش های مختلف استان نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها با یکدیگر هستیم، اظهار داشت: در برخی از موضوعات شاهد این هستیم که فقدان تصمیم گیری مناسب و به موقع باعث شده منفعت مردم از بین برود که این موضوع به هیچ وجه مطلوب نیست و در چنین مواردی باید تعاملات دستگاه های اجرایی و نظارتی بیشتر شود و به نوعی بار بر زمین مانده برداشته شود.

وی افزود: در استان قزوین موضوعاتی از جمله تعاونی های مسکن، احداث بیمارستان و بسیاری از موضوعات دیگر چندین سال است که بر زمین مانده که مجموعه مدیریتی استان اراده کرده تا جایی که قانون اجازه می دهد این مشکلات را برطرف کند و باید در این مسیر دستگاه های نظارتی هم با مدیران دولتی همراهی کنند.

صص

استاندار قزوین با بیان اینکه فلسفه وجودی مدیران و مسئولان برطرف شدن مشکلات است و اگر بخواهیم به دلیل ملاحظات و موضوعات مختلف مشکلات را برطرف نکنیم، در انجام وظایف خود کوتاهی کرده ایم، گفت: یک سری اقدامات بزرگ در استان قزوین در حال انجام است که برای به نتیجه رسیدن آنها نیازمند همراهی و تعامل حداکثری تمامی دستگاه ها هستیم و باید به موضوعات استان با نگاه مثبت و حل مسأله ورود کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه باید فضا به گونه‌ای پیش برود که مدیران از تصمیم گیری نترسند و با جسارت و شهامت به سمت حل مشکلات مردم بروند، اضافه کرد: اعتماد مردم به دولت سیزدهم به دلیل رویکرد فساد ستیزی و سالم سازی مجموعه های دولتی است و در این راستا مجموعه مدیریتی استان با قدرت در مقابل فساد ایستادگی خواهد کرد و در انتصاب افراد یکی از مهم ترین شرایط، سلامت آنها بوده است.

آقاعلیخانی بازرس کل قضایی استان قزوین نیز ضمن عرض خیر مقدم به استاندار و هیات همراه، در این دیدار گفت: تا جاییکه قانون مجوز داده باشد از تصمیمات و اقدامات مدیران و مسئولان اجرایی استان پشتیبانی می کنیم.

بازرس کل استان با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی به روش صحیح برای دستگاه های اجرایی فرصت خواهد بود، افزود: گاها مسئولان‌ دستگاه های اجرایی از حضور بازرسی کل در مجموعه خود ابراز ناراضی می نمایند، این در حالی است که استقرار هیات های بازرسی مجال مناسبی خواهد بود تا مدیران از ظرفیت‌های کارشناسی بازرسان این سازمان برای تحقق رسالت های سازمانی خود بهره مند شوند.   

ضضسصس

وی ادامه داد: رویکرد بازرسی کل استان پس از احراز جرایم اقتصادی و فساد عمدی مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی کاملا سختگیرانه خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: بازرسی کل استان این آمادگی را دارد تا همگرا با دستگاه های اجرایی استان از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی، بازخوانی قوانین و مقررات و ارائه مشاوره های تخصصی در راستای توسعه و تحول استان، نقش آفرینی نماید.

گفتنی است در این دیدار آقاسیدی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار،متوسلین مدیرکل حوزه استاندار، سجادفر مدیرکل مدیریت عملکرد‌، بازرسی و امور حقوقی استانداری، رحیمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ، جانجان معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی استان و بیگدلی دبیر شورای دستگاه های نظارتی استان نیز حضور داشتند.

در جریان این دیدار استاندار و هیات همراه از پروژه توسعه و تکمیل فضای اداری بازرسی کل نیز بازدید نمودند.

 

 

کدخبر: 804445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟