شهرداری هشترود در مورد ساماندهی مزار شهدا اقدامی نداشته است

به گزارش خبرنگار رکنااز هشترود اسماعیل سهرابی نژاد در این باره  گفت:متاسفانه شهرداری قرار است که به این گلزار رسیدگی نماید ومشکلات ومعضلات این محل مقدس را سروسامان بخشد که متاسفانه بارها در جلسات مختلف نیز اعلام کرده ایم که این مکان مشکلاتی از قبیل شکستگی دیوارها ، شکستگی پله های ورودی،وهمچنین مشکلات ومعضلات عدیده دیگر که تاکنون شهرداری هیچگونه اقدام موثری دراین باره انجام نداده است.

سهرابی نژاد متذکر شد:این کار شهرداری باعث شده است که ما در مراسمات مختلف که برای احترام به مقام شهدای عزیزمان در این محل انجام می دهیم شرمنده خانواده های شهدای عزیز ومهمانان گرامیمان باشیم.

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران هشترود وچاراویماق خاطر نشان کرد:از شهرداری تقاضا داریم به تعهد خود نسبت به سرو ساماندهی این گلزار شهدا عمل نماید.

سهرابی نژاد تاکید کرد:با توجه به  بخشنامه صادره از سوی اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران :وفق ماده ۴آیین نامه اجرایی ماده ۱۱قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران وزارت کشور موظف است نسبت به تامین هزینه واجرای خدمات مربوط به نگهداری گلزارها ویادمان شهدا از طریق شهرداری ها ودهیاری اقدام نماید.پس شهرداری هشترود نیز موظف است در اسرع وقت نسبت به ساماندهی گلزار شهدای هشترود اقدام نماید.

سهرابی نژاد در آخر به تعداد شهدای شهرستان نیز اشاره کرد و افزود : شهرستان هشترود تعداد ۲۲۰شهید در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که از این شهدای والا مقام ۴۱ شهید با احتساب شهدای گمنام در خود شهرستان هشترود به خاک سپرده شده اند و   مابقی درآرامستانهای روستاها دفن شده اند .که ۹۹درصد آرامستانهای  شهدا نیز  در روستاها ،توسط دهیاران سروساماندهی شده اند .که جا دارد از تلاش همه این عزیزان از بابت ساماندهی گلزار شهدای روستاهای هر دو شهرستان  تشکر وقدردانی نمایم.

کدخبر: 802650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟