نشست تبیین طرح جامع عفاف و حجاب و قرارگاه ۲۱تیر  با محوریت توسعه و تحکیم فرهنگ حجاب و عفاف برگزارشد

به گزارش رکنا از کردستان؛ فردین وکیلی مدیر کل سازمان فنی وحرفه ای استان کردستان که در نشست تبیین طرح جامع عفاف و حجاب  قرارگاه ۲۱تیر  با محوریت توسعه و تحکیم فرهنگ حجاب و عفاف برگزار شد، اظهار داشت:مسأله عفاف و حجاب همواره بخش عمده ای از پیام انبیاء، امامان معصوم، و علمای دین بوده است، این موضوع در حقیقت یکی از مسائل مهم جامعه است که حفظ آن به رفع بسیاری از گناهان کمک می کند و موجبات تهذیب روح و جسم انسان را فراهم می آورد.

 

 وی افزود: مسئله عفاف و حجاب با بسیاری از مسائل جامعه پیوند خورده و دارای ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است. از همین رو، رعایت عفاف و حجاب و ترویج آن همواره از دغدغه های بنیادین جامعه اسلامی ایران بوده است.

وکیلی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب در محیط‌های آموزشی باعث ارتقاء مسائل علمی و آموزشی نیز می باشد افزود:  انتظار می رود مربیان و کارمندان  در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب همواره همکاری لازم را داشته باشند.

 

 دکتر حسینی معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف باید در دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، افزود: کارکنان دستگاه.های اجرایی در سطح استان الزامات مربوط به حجاب و عفاف را رعایت می کنند اما در این زمینه مشکلات جزئی داریم که باید حل شود.

 

 

در ادامه دکتر علوی زاده معاون اجتماعی وامور دستگاههای حاکمیتی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

ضمن قدردانی  از فردین وکیلی مدیر کل سازمان فنی وحرفه ای استان کردستان و اعضای شورای سابق، علی الخصوص سرکار خانم کاظمی دبیر اسبق شورا امر به معروف و نهی از منکر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان تشکر و قدردانی کردند. 

 

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 797947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟