وکیلی، هدف ما این است که هر سرباز یک کارت مهارت آموزی را در کنار کارت پایان خدمت خود داشته باشد

به گزارش رکنا از کردستان؛ فردین وکیلی مدیر کل فنی و حرفه ای استان کردستان ضمن تشکر و قدردانی از موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح استان، اظهار داشت: با توجه به رسالت سازمان فنی و حرفه ای در راستای مهارت آموزی، و با هدف اینکه سربازان همراه با کارت پایان خدمت خود یک کارت مهارت آموزی نیز در راستای ایجاد اشتغال داشته باشند، تا بتوانند در بحث تولید و کمک به اقتصاد نیز نقش مهمی داشته باشند. 

 

وکیلی گفت:خوشبختانه سپاه،ارتش و نیروهای انتظامی در استان همکاریهای بسیار خوبی در راستای مهارت آموزی آموزی نیروهای خود با سازمان فنی وحرفه ای داشتند که انشالله با همکاری دوطرفه بتوانیم در راستای  ایجاد اشتغال پایدار گامی موثر در جهت توسعه و پیشرفت اقتصادی استان و نیروهای جوان برداریم.

 

سردار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز طی بازدید از کارگاههای لشکر۲۸ پیاده کردستان گفت: نهضت مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از سال 97 همکاری خود را با  سازمان فنی و حرفه ای در راستای همکاری و مهارت آموزی و باهدف هر سرباز یک مهارت، شروع کرده است. 

 

 

وی گفت: سازمان فنی وحرفه ای نهایت توانایی خود را اعم از مربی و مکانهای آموزشی پای کار آورده، تا  این نهضت را با موفقیت پیش ببرند، و انشالله شاهد عملکردی چشمگیر و مهارت آموزی هر کدام از سربازان نیروهای مسلح در راستای توانمند سازی آنها باشیم. 

 

وی در پایان گفت: طی بازدیدی که ما از این کارگاهها داشتیم، خوشبختانه سازمان فنی وحرفه ای در راستای یک اقدام بسیار مقدس و ارزشمند گام نهاده است که قطعا در آینده نزدیک شاهد هر سرباز با خروجی یک کارت مهارت آموزی و کارت پایان خدمت خواهیم بود.

 

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 790939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟