نشست تخصصی «بررسی آراء و اندیشه های اخلاقی امام خمینی(ره)» برگزار شد

به گزارش رکنا از کردستان؛ نشست تخصصی «بررسی آراء و اندیشه های اخلاقی امام خمینی(ره)» در آستانه سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با حضور سرهنگ عبدالملکی، مسئول اسبق عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.

 

عبدالملکی گفت: شخصیت امام خمینی(ره)  سیاستمداری، عالم بودن، کاریزما بودن، ساده‌زیستی، اخلاق‌مداری، مبنای اصلی تفکرات و سرلوحه ایشان بوده و لازم است که امروز با بهره‌مندی و آشنایی با اخلاقیات امام، تحول اساسی در جامعه ایجاد کنیم.

 

 مسئول اسبق عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان، اظهارکرد: جهاد تبیین مانند واجبات دینی لازم‌الاجراست و باید در مقابل دشمن در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی اجرا شود.

 

 

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی ایستادگی در مقابل دشمن است، افزود: در عرصه اقتصادی با شناسایی ظرفیت‌ها و تدوین برنامه‌ها می‌توان دشمن را به زانو درآورد تا عظمت انقلاب دیده شود.

 

 

 

سرهنگ عبدالملکی گفت: دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن انقلاب است و باید علاوه بر دستاوردهای موشکی و نظامی به معرفی فناوری‌های علمی کشور نیز بپردازیم.

 

 

عبدالملکی تصریح کرد: امروز دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی وارد جنگ رسانه شده است؛ لذا بسیجیان و هادیان سیاسی باید با تخصص لازم وارد نبرد فرهنگی شوند تا عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.

 

وی افزود: راهکار مقابله با جریان تحریف، جهاد تبیین است و این موضوع باید به گفتمان تبدیل شود تا انقلاب به درستی بین نسل جوان معرفی شود.

 

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 787796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟