۹۰۰ واحد مسکونی  در شهرستان علی آباد کتول احداث می شود

به گزارش رکنا گلستان ،سید محمد حسینی در جلسه شورای مسکن شهرستان علی اباد کتول اظهار کرد: با پیگیری های استاندار محترم در حوزه حمایت از اقشار کم درامد بدون پوشش هیچ نهاد حمایتی در مرکز از سوی بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان کشور تعداد دو هزار سهمیه برای این افراد در راستای حمایت از انها برای احداث مسکن روستایی تعلق گرفت.

 وی تصریح کرد: این سهمیه به افرادی که در دهکهای پایین قرار داشته و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده و از حداقل حقوق بهره مند هستند تعلق می گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: از طریق این سهمیه این جامعه هدف می توانند از کمک های بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی و ۱۰ تن سیمان و دوهزارو ۲۰۰ کیلوگرم میلگرد رایگان در کنار تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله بهره مند شوند.

وی با اشاره به روستاهای محروم واقع در علی آباد کتول ادامه داد: برخی روستاهای علی آباد کتول محروم بوده و نیاز به حمایت بیشتری برای احداث و تکمیل واحدهای مسکونی دارند و تلاش داریم تا این افراد شناسایی شده را حمایت کرده و صاحب خانه نماییم.

 حسینی گفت: در روستاهای این شهرستان تعداد ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی  در راستای جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن هدف گذاری شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در چند ماه بعد وارد فصل سرما خواهیم شد مهمترین توصیه ما این است که افراد دریافت تسهیلات بانکی و اخذ پروانه ساخت هرچه زودتر عملیات اجرایی واحدهای خود را اغاز نمایند تا قبل از پایان سال شاهد بهره برداری از این واحدهای مسکونی باشند.

 

کدخبر: 796033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟