هوای پاک یکی از نیازهای اولیه انسان برای زندگی سالم است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،  احسان خسروی رییس اداره  حفاظت محیط زیست شهرستان آوج گفت:  مهندس شنتیایی مدیر کل، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و برنامه ریزی اداره کل حفاظت محیط زیستاستان قزوین و مدیران کل دیوان محاسبات، صنعت معدن تجارت، فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان آوج از وضعیت معادن خاک صنعتی بازدید کردند. ودر جریان فعالیت های این واحدها قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: به منظور پیگیری شکایت مردمی و بررسی میدانی، معدن خاک صنعتی و محل دپو شرکت مزبور، به همراه مدیران دستگاه های ذیربط از محدوده برداشت معدن و نقاط احتمالی ایجاد آلودگی بازدید نمودند

 رییس اداره  حفاظت محیط زیست شهرستان آوج ادامه داد: پس از بازدید مدیران کل و مشاهده اقدامات شرکت مزبور در جهت رفع آلودگی بازدید کنندگان نشستی با اهالی منطقه داشته و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

در این بازدید مهران شنتیایی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: هوای پاک یکی از نیازهای اولیه انسان امروزی برای زندگی سالم است و سازمان حفاظت محیط زیست در راستای وظایف سازمانی با توجه به قوانین و مقررات،  برای داشتن هوای پاک نظارت بر مراکز معاینه فنی، صنایع فعال و سایر منابع آلاینده را بصورت مستمر در برنامه کاری خود دارد که انجام این مهم، نیازمند توجه همگانی جامعه به پاکیزگی هوا می باشد.

 

کدخبر: 795528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟