خراسان رضوی رتبه دوم کشور در تعداد یارانه بگیران است

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، محمد امین بابایی درباره تعداد یارانه بگیران استان، گفت: جمعیت خراسان رضوی بیش از ۶ میلیون  و ۹۸۹ هزار نفر است که از این تعداد، ۶ میلیون ۱۴۰ هزار نفر، در اردیبهشت ۱۴۰۱ یارانه دریافت کرده اند و این آمار با توجه به ثبت نام جاماندگان واعتراض محذوفین و احتمال بازگشت یارانه تعدادی زیادی از این افراد، بیشتر خواهد شد.

وی افزود: ۳ میلیون و ۷۵۸ هزار نفر معادل ۱۰۶۵۷۲ خانوار  نیز جزو حذف شدگان دهک دهم دریافت یارانه هستند که یارانه برای آن ها واریز نشده است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه ۳ راه ارتباطی برای ثبت اعتراض به دهک بندی و حذف شدن در این مرحله وجود دارد، ادامه داد: افرادی که به هر دلیلی به دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir  اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تایید شود، یارانه آن ها جبران خواهد شد.

بابایی در پایان گفت: علاوه براین، شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در این زمینه در اختیار مردم گذاشته شده است.

کدخبر: 787589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟