250 میلیارد تومان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، حمدی در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که روز چهارشنبه در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: افزایش مصرف برق تا 14 هزار مگاوات در کشور نگران کننده است و در این میان میزان کمبود در استان قزوین نیز 250 مگاوات است که بایستی از محل صرفه جویی جبران شود.

احمدی تصریح کرد: پیک مصرف حدود 850 مگاوات است که سهم ما 600 مگاوات است و ما در استان باید بتوانیم کمبود 250 مگاواتی را با همکاری مردم مدیریت و کنترل کنیم.

مدیر برق شهرستان قزوین یادآورشد: تویلد انرژی در استان 2300 مگاوات است و مصرف تا سه برابر بیشتر شده و با هماهنگی انجام شده بایستی در ادارات در ساعات اداری حداقل 10 درصد و در ساعات غیر اداری حدود 30 درصد نسبت به سال قبل در مصرف صرفه جویی شود.

احمدی گفت: در این راستا ساعات حضور کارمندان در ادارات نیز کاهش یافته و از ساعت 7 صبح تا 13.30 تعیین شده تا بتوانیم مصرف را مدیریت کنیم.

این مسئول بیان کرد: موضوع صرفه جویی مصرف برق در ادارات به صورت مستمر ارزیابی و رصد شده و اگر مدیریت مصرف صورت نگیرد برخورد خواهد شد.

مدیر برق شهرستان قزوین یادآورشد: تعدیل روشنایی معابر و بوستانها، خیابانهای اصلی و بلوارها تا 50 درصد در دستور کار است و از سال گذشته نیز نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان پرمصرف و نیز صنایع و چاههای کشاورزی نیز انجام شده است.

وی اظهارامیدواری کرد با همکاری مشترکان صنعتی، کشاورزی، خانگی و دولتی و صرفه جویی حداقل 10 درصدی از پیک تابستان به سلامت عبور کنیم.

 

 

 

 

کدخبر: 787444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟