افزایش سطح خدمات امداد با استفاده از ظرفیت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،ناصر ظاهری در دیدار با امام جمعه محمدیه بیان کرد: در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) زحمات زیادی کشیده می شود و خدمات ماندگار و موثری به خانواده های نیازمند ارائه می شود،ولی هیچ گاه خود را محدود به این خدمات نمی کنیم و می دانیم که بازهم به این مردم نجیب و جامعه بدهکاریم.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأسی از سیره عملی اومه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری در اساسنامه و احکام صادره برای مسئولین کمیته امداد ، خدمت رسانی به محرومان را در دستور کار خود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در همین راستا برنامه ها و سیاست های کمیته امداد استان قزوین در سال 1401 بر دو موضوع مهم اشتغال و مسکن استوار است و در تلاش هستیم که برای مددجویان واجد شرایط این سیاست را به طور همزمان پیگیری و اجرا کنیم.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تاکنون برای بیش از 70 خانوار طرح اشتغال تولید برق از انرژی خورشید را اجرا کرده و به لطف خدا همه این خانواده ها از اجرای این طرح راضی هستند.

ظاهری خاظرنشان کرد: در تلاش هستیم برای مددجویانی که واحد مسکونی احداث شده، طرح تولید برق از انرژی خورشیدی را هم اجرا کنیم تا خانواده در زمینه اشتغال و مسکن به طور همزمان به شرایط مطلوب برسد.

وی با اشاره به ایجاد شهر مهرگان و رشد شهر محمدیه تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت رسانی به محرومان ساکن در شهرها و محله های جدید را در دستور کار دارد و این امر را با استفاده از ظرفیت های دانش بنیان مدیریت می شود تا خدمت به محرومان تحت الشعاع برنامه های چابک سازی این نهاد قرار نگیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: سیاست کمیته امداد چابک سازی سازمان و استفاده از ظرفیت های مردمی است که یکی از مصادیق بارز آن مراکز نیکوکاری هستند.

 

کدخبر: 784485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟