رسالت کمیته امداد خدمت به همه مردم است

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، مهرعلی حق گویان در نشست با کارکنان کمیته امداد اداره تاکستان بیان کرد: شأن کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به همه مردم است اعم از نیازمند یا ثروتمند ، فرقی نمی کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان کمک می کند تا مشکلات پیش روی خود را در زندگی روزمره رفع کنند و به سایر آحاد جامعه نیز کمک می کند تا به وظیفه خود در قبال هم نوعان نیازمند عمل کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از بحث هایی که در کمیته امداد امام (ره) به دنبال آن هستیم، تبیین و ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری است چرا که خدای متعال فرموده است که در اموال مردم حقی برای سائل و محروم قرار داده شده است و این نهاد برای ادای این تکلیف نیازمندان را شناسایی کرده است و به مردمی معرفی می کند تا نیازهای آنها رفع شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) جای خدمت به همه آحاد جامعه است چراکه فقر به دنبال خود آسیب اجتماعی دارد و این نهاد با حمایت های مختلف تلاش می کند تا مانع از بروز این آسیب ها شده و اگر آسیبی نیز به وجود آمد آن را رفع کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین  خاطرنشان کرد: ما در کمیته امداد امام خمینی (ره) شأنی جز خدمت به مردم و محرومان نداریم و بر این شأنی که داریم افتخار می کنیم.

وی تصریح کرد: ما بر خود می بالیم چراکه محل کار ما محل معامله با خداوند سبحان است و خداوند خود خدمت به محرومان را تجارت الهی و پرسود معرفی کرده است.

حق گویان یادآورشد: باید فرصت حضور در این نهاد را قدر بدانیم و از این فرصت برای خدمت هرچه بیشتر به مردم استفاده کنیم.

 

کدخبر: 736627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟