مدیرکل بنیاد استان قزوین از همیاران طرح شاهد و اساتید تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، نخستین همایش ملی تجلیل از معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

این برنامه به صورت وبینار در سراسر استان‌های کشور از جمله قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برپا شد. در همایش فوق، یکصد و 50  نفر از همیاران طرح شاهد، معلمان و اساتید تجلیل شدند که مهمترین ویژگی این عزیزان سنوات خدمتگزاری و تعداد جامعه هدفی بود که به آنان خدمت شده است.

از آمار یاد شده ۸۸ نفر، همیار طرح شاهد و مابقی معلم و استاد هستند که زحمات بی‌شماری را در مسیر خدمت به حوزه تحصیل ایثارگران متقبل شده‌اند.

در استان قزوین نیز مدیرکل بنیاد استان قزوین با اهدای لوح تقدیر، لوح تندیس و هدایایی از خدیجه بکشلو همیار دانشگاه آزاد اسلامی، مریم خمسه همیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرتضی کشاورزنجفی همیار آموزش و پرورش، مهدی امام‌جمعه استاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علی شاه‌حسینی استاد دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل کرد

 

کدخبر: 780055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟