اختصاص۶۰ میلیارد تومان اعتبار به تامین آب پایدار شهرستان نمین

به گزارش خبرگزاری رکنا اردبیل؛ نیکزاد در بازدید از پروژه‌های شهرستان نمین اظهار داشت: اجرای طرح‌های مختلف اشتغالزایی و رسیدگی به وضعیت مردم این منطقه بسیار مهم و اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم هر چه سریع‌تر منطقه را از بعد اقتصادی به خودکفایی برسانیم.

وی با اشاره به اینکه پنج طرح مهم اشتغال‌زایی در شهرستان نمین اجرایی و عملیاتی می‌شود گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته درصدد هستیم برای تامین آب پایدار نمین اعتباری در حدود ۶۰ میلیارد تومان را در نظر بگیریم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در راستای حل مشکلات موجود در این زمینه باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: اختصاص اعتبارات به صورت ویژه و اختصاص با هدف رفع مشکلات مردمی در دستور کار قرار گرفته و در این راستا با استفاده از اعتبارات استانی از ظرفیت کانال‌های ارتباطی با وزارتخانه‌ها شرایط مساعدی را فراهم کنیم.

نیکزاد اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشکلات منطقه ویژه اقتصادی نمین در اسرع وقت بررسی و برطرف‌سازی می‌شود و بدون شک این موضوع بی‌شک نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه به دنبال داشته و امری لازم و ضروری است تا نسبت به رفع مشکلات موجود در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود.

 

کدخبر: 778615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟