آغاز ثبت نام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش رکنا در استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده اظهار داشت: فعالیت هفت کارگاه‌های برخط فرهنگی، هنری و ادبی کانون و بیش از ۱۰۰ عنوان کارگاه‌های حضوری تا ۳۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

وی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفالگری، کلاژ، شعر و قصه را از جمله کارگاه‌های تخصصی برخط فصل بهار برشمرد و افزود: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نو باوه» چهار سال به بالا، «نوجوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نو نگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد: والدین با مراجعه به سایت مجازی کانون استان به نشانی hamedan.kpf.ir می‌توانند نسبت به ثبت نام فرزندان خود در کارگاه‌های موردنظر اقدام کنند.

ضرابی زاده اظهار داشت: کارگاه‌های حضوری نیز در تمامی مراکز کانون پرورش فکری استان در فضای مناسب و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی، کارگاه بازیگری، نوشتن خلاق، خوشنویسی، داستان‌نویسی، نجوم، عکاسی، قصه‌گویی و سفالگری را از جمله کارگاه‌های تخصصی حضوری نام برد و گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان نسبت به ثبت‌نام در کارگاه‌های حضوری اقدام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری نیز از ۲۷ فروردین‌ آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

 

کدخبر: 772476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟