دوشنبه های کودکانه در همدان

به گزارش رکنا در همدان، بهناز ضرابی زاده اظهار کرد: هم زمان با انعقاد تفاهم نامه تصویب و برنامه‌ریزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شهرداری همدان، برنامه‌ای با عنوان "دوشنبه‌های کودکانه" روزهای دوشنبه هر هفته در شهر همدان برگزار می‌شود.

به گفته وی، این برنامه شامل اجرای بازی‌های بومی و محلی است که اولین جلسه آن دیروز در پارک نشاط و با شرکت 35 نفر از دانش‌آموزان دبستان فلسطین برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در صورت مساعد بودن شرایط جوی در فضای باز و در صورت برودت هوا در سالن و با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

ضرابی زاده با بیان اینکه این برنامه با همراهی کتابخانه سیار شهری همدان اجرا می‌شود، گفت: بازی تمرکز حواس و کلاه کلاه، بازی ساحل و دریا و مسابقه شاد طناب کشی از جمله بازی‌های اجرا شده در این برنامه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: بازی و فعالیت‌های جسمی بخش جدانشدنی تعلیم و تربیت و وسیله‌ای برای رسیدن به سلامت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود.

ضرابی زاده با تأکید بر افزایش رشد هوشی کودکان با بازی اظهار کرد: بازی به مقدار قابل ملاحظه‌ای رشد هوشی کودکان را افزایش داده و از نابسامانی عاطفی آنان جلوگیری می‌کند

 

کدخبر: 739024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟