از حفظ منافع مردم کوتاه نمی آییم

به گزارش رکنا در استان همدان، سید مسعودحسینی  با اشاره به اینکه حفظ سرمایه های مردم برای شهرداری ارزشمند است، گفت: مدیریت شهری با ارائه طرح‌های مختلف به دنبال ارائه خدمات بهتر به شهروندان و تامین منافع مالی و غیرمالی شهر و شهروندان است که عایدی آن آبادانی و توسعه شهر خواهد بود. وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح بیمارستان هزار تختخوابی و شهرک سلامت و طرح های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری در این منطقه افزود: این قسمت از شهر به دلیل دسترسی و مسیر گذرگاه غرب کشور پتانسیل های خوبی برای ایجاد اشتغال و شهرک پرستاران و جذب و تجمیع پزشکان، متخصصان درمانی و مرکز تخصصی پزشکی غرب کشور را دارد. 

 

شهردار همدان با اشاره به جدیت  مسئولان و نمایندگان شهر همدان در پیگیری بیمارستان هزار تختخوابی افزود: بودجه این طرح آماده است که فرصت بزرگی را برای توسعه این نقطه از شهر فراهم می آورد.   

  وی با بیان اینکه از پیشنهادهای مختلف مالکان این املاک در حوزه اقتصادی، پزشکی و مسکونی استقبال می کنیم افزود: مجموعه مدیریت شهری در اجرای طرح های مشارکتی و  سرمایه گذاری و هر نوع همکاری با مالکان عزم جدی دارد.

علی طهماسبیان مدیر منطقه چهار شهرداری همدان نیز با بیان اینکه اجرای طرح های مختلف  سرمایه گذاری و  بیمارستان هزار تختخوابی در مدیریت منطقه با جدیت پیگیری می‌شود افزود: آماده ایم با پیشنهادهای مختلف مالکان  در  خصوص این املاک همکاری کنیم و این طرح ها فرصت‌های بسیار بزرگی برای توسعه این منطقه در پی خواهد داشت.

 

کدخبر: 772463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟