قدردانی شهردار همدان از معلولان شاغل در شهرداری

به گزارش رکنا در همدان، سیدمسعود حسینی  در دیدار با معلولان و توانیابان شاغل در شهرداری همدان با تأکید بر اینکه محدودیت مانع فعالیت توانیابان نشده است، افزود: با وجودی که از لحاظ جسمی شاید کمبودی وجود داشته باشد ولی این محدودیت مانع فعالیت و رسیدن به اهداف آنان نگردیده است.
حسینی توانیابان را انسان‌های ارزشمند خطاب کرد و گفت: توانیابان انسان‌هایی با همت بالا هستند که محدودیت نه تنها آن‌ها را محصور نکرده بلکه از این محدودیت‌ها فرصت ایجاد کردند و طی مسیر نمودند.
وی در ادامه گفت: افراد زیادی در جامعه هستند که با وجود سلامت کامل خود تمارض به کم توانی می‌کنند و هزاران دلیل برای کار نکردن می‌آورند اما با وجودی که مشکلات فراوان و محدودیت می‌توانست شما را محصور کند ولی با همت بالا تلاش کرده و این همت بالا را به منصه ظهور گذاشتید.
وی به مشکلات فراوان توانیابان پرداخت و گفت: بانک اطلاعاتی در مدیریت شهری شکل گرفته که با استفاده از افراد متخصص می‌توان در پروژه‌های مختلف از افراد استفاده کرد که در این خصوص اولویت با فرزندان توانیابان است.
وی افزود: علی رغم محدودیت‌ها و فشارهای مالی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که بتوانیم اولویت‌های برنامه‌ای را محقق کرده و باری از دوش بازنشسته‌ها و شاغلان برداریم.
شایان ذکر است در این مراسم کارمندان توانیاب شهرداری به ایراد مشکلات پرداختند که شهردار همدان در جهت رفع این مشکلات قول مساعدت و همکاری داد.
در پایان مراسم نیز شهردار همدان ضمن قدردانی از زحمات توانیابان با اهدای لوح از آنان تقدیر کرد.

 

کدخبر: 748052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟