پرده برداری از ۱۵ پروژه با اعتبار ۵۰میلیارد تومان در شهرستان اصلاندوز به مناسب دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رکنا در اصلاندوز ؛پنجمین روز از دهه مبارک فجر  ۱۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان با حضور کاظم دبیر معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی استانداری اردبیل به بهره برداری رسید .

کاظم دبیر  معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی استانداری اردبیل ابتدای سفر خود در این شهرستان در منزل شهید اله شکر شکاری روستای مقصودلو حضور یافت و از مادر این شهید دلجویی کرد و اظهار داشت مادران شهدا ادامه دهنده راه حضرت زینب هستند و قدردانی از آنها لازم و وظیفه شرعی و دینی است .

وی در ادامه از دو ساختمان خانه  بهداشت با اعتبار دو میلیارد تومان،دکل مخابراتی روستای حاج حسن که به اینترنت 3gمجهز شد با اعتبار دو میلیارد تومان ،۲۰۳ باب مسکن محرومین با اعتبار بیش از نه میلیارد تومان که بیش از  شش میلیارد تومان آن به صورت بلاعوض توسط بنیاد مسکن هزینه شده است و بهره برداری از فاز اول جاده مرزی به متراژ ۱۵ کیلو متر  در محل حضور یافته و با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح کردند .

کاظم دبیر در جمع اهالی روستاهای مقصود لو و احمدلو گفت ؛دولت ایران قوی و همچنین استاندار اردبیل تمامی فعالیت ها و برنامه های خود را با در نظر گرفتن مردم داری و رضایت مندی حرکت می نمایند .

وی در پایان ضمن تبریک افتتاح های امروز به اهالی شهرستان اصلاندوز و ایام الله دهه مبارک فجر از عشایر به عنوان سرداران تولیدات دامی در استان یاد کرد و اظهار داشت امروز نگاه به این قشر از جامعه باعث تقویت اقتصاد داخلی خواهد بود

 

کدخبر: 770445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟