مددجویان را مانند خانواده و یا فرزندان خود بدانیم

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، علی دهباشی در مراسم تکریم مدیرکل سابق بهزیستی قزوین اظهارداشت: تلاش می کنیم خدمت گذار خوبی در مدیریت جدید برای همکاران و جامعه هدف باشیم و در این راه به همکاری همه دستگاههای مرتبط و خیرین نیازمندیم.

وی بیان کرد: باید مسیر برنامه های ما به گونه ای باشد که اعتمادسازی شود تا مردم و خیرین برای مشارکت راغب شوند و با این کار به اعتلای سازمان کمک شود.

سرپرست جدید بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: پذیرش مسئولیت در شرایط کنونی و با محدودیت اعتبارات و گستردگی خدمات، امروز بسیار سنگین است و امیدواریم بتوانیم در این فرصت کوتاه مسئولیت امانتدار خوبی برای مردم باشیم.

بهزیستی

دهباشی پور یادآورشد: حتما گوش شنوایی برای مددجویان و جامعه هدف خواهیم بود و با کمک مجموعه همکاران و کارشناسان دلسوز بهزیستی در مسیر خدمت رسانی جدی عمل می کنیم.

سرپرست بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: اگر مردم ببینند ما دلسوز هستیم حتما برای مشارکت وارد همکاری می شوند و جلب مشارکت خیرین فقط پول گرفتن نیست بلکه ایجاد احساس مسئولیت اجتماعی است تا به معیشت خانواده ها کمک شود.

دهباشی پور یادآورشد: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید مردم کنار همکاران ما در بهزیستی قرار گیرند و کمک کنند تا جایگاه خود را ارتقا بخشیده و کیفیت خدمات را بالا ببریم.

در ادامه از خدمات 5 ساله علیرضا وارثی مدیرکل سابق بهزیستی قزوین تجلیل شد.

 

کدخبر: 769712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟