نقاط حادثه خیز درون شهری را شهرداران برای رفع آن اقدام کنند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،پنجمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین با دستور جلسه پیشگیری از حوادث ایمن سازی مسیرها  با حضور علی شعبانی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان ، علی فولیان معاون پیشگیری در دادگستری برگزار شد.

علی فولیان با تشکر از اداره راهداری در ایمن سازی جاده ها، افزود: لازم است ضمن شناسایی نقاط حادثه خیز برای رفع آن سریعتر اقدام شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین یادآورشد: به نظر می رسد حضور پلیس راهور در معابر داخل شهری محسوس نیست لذا انتظار می رود هماهنگی بیشتری در این عرصه صورت گیرد.

وی بیان کرد: گاهی تصادفی در روستایی رخ می دهد و پلیس مسئولیت نمی پذیرد که هماهنگی دراین زمینه نیز الزامی است. 

فولیان تصریح کرد: به روز رسانی بانک اطلاعات رانندگان پر خطر بایستی تسریع و حضور پلیس در نقاط پر ترافیک محسوس تر شود.

وی تصریح کرد: جاده قزوین به رشت در محدوده روستای طرازان در طارم حادثه خیز است و در مسیر لوشان به سیردان و گردنه قسطین لار و محورهای الموت و روستای گازرخان شاهد حوادث متعددی هستیم که ایمن سازی آن اهمیت دارد.

فولیان یادآورشد: در زمینه حوادث جاده ای امسال ۶۵۲ فقره پرونده در قزوین، در  محمدیه ۴۹۷ فقره   در بویین زهرا تعداد ۳۴۶ فقره؛ در شهرستان البرز با ۳۰۷ فقره، ابیک ۲۲۸ فقره ، در تاکستان با ۵۷ فقره پرونده و اوج با ۵۶ فقره پرونده حادثه بیشترین سوانح را ثبت کردیم.

فولیان اظهارداشت: معادنی که جاده های روستایی را تخریب می کنند باید شناسایی شده و برای رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی آنها اقدام شود.

 

کدخبر: 768099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟