بهره مندی ۹۷۴ دانش آموز نیازمند از خدمات آموزشی

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین،حسین قلی پور بیان کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه خدمات فرهنگی برای بسترسازی رشد مددجویان است.

وی ادامه داد: اگرچه مددجو به کمک های اقتصادی و مالی نیاز دارد ولی لازمه پایداری این خدمات، ارائه خدمات فرهنگی است چراکه توانمند سازی فکری و فرهنگی پیش نیاز توانمند سازی اقتصادی است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با رویکرد عزت بخشی به نیازمندان و قطع زنجیره فقر، خدمات خود را در حوزه فرهنگی به طور مستمر ارائه میکند و تلاش دارد تا این خدمت را در سطوح مختلف ادامه دهد.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم این نهاد برای ارتقای فرهنگی مددجویان به خصوص در میان دانش آموزان، استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی است تا بتوانیم بستر رشد آموزشی را فراهم کنیم.

قلی پور اعلام کرد:  طی ۹ ماهه سال جاری ۹۷۴ دانش آموز تحت حمایت این نهاد از خدمات فرهنگی و برنامه های آموزشی کانون های فرهنگی استفاده کرده اند.

وی توضیح داد: امروز مددجویان در کنار کمک های مالی، بیش از پیش به کمک فرهنگی و تحصیلی نیاز دارند تا فقر مالی بستری برای فقر فرهنگی نشود و یکی از شاخصه های این امر مهم، فراهم آوردن شرایط ادامه تحصیل و حضور در عرصه آموزش عالی است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: خدمات فرهنگی بستر همه خدمات این نهاد است و عموم مردم می توانند برای استمرار این کمک ها و ارتقای کمی و کیفی آن با این نهاد همکاری داشته باشند.

 

کدخبر: 763838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟