آخرین وضعیت ساخت شهربازی مدرن گرگان

به گزارش رکنا از گرگان، شهردار گرگان گفت:در این شهربازی انواع موضوعات تفریح و سرگرمی از جمله سورتمه، شهربازی روباز، وسایل بازی برای سنین مختلف، چرخ و فلک بزرگ به ارتفاع ۸۰ متر، شهربازی مسقف، رستوران‌های مختلف، کلبه‌های اقامتی، مسیر پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و آمفی‌تئاتر روباز تعبیه و ساخته خواهد شد.

وی بیان کرد : با راه اندازی این پروژه مهم عمرانی و گردشگری برای بیش از 1000 نفر اشتغال ثابت و غیرمستقیم ایجاد می شود که در نوع خود کم نظیر است.


سبطی افزود: شهربازی مدرن در زمینی به مساحت 18 هکتار در حال ساخت است و با راه اندازی آن صنعت گردشگری در استان ارتقا می یابد و به سبب رونق آن، استان گلستان جایگاه ویژه ای در این صنعت پیدا می کند.


شهردار گرگان ادامه داد: در بخش تفریحی، 40 وسیله بازی از جمله سورتمه به طول حدود 1000 متر، بزرگ ترین چرخ فلک ایران به ارتفاع 90 متر، ترن هوایی، تم پارک، سوله سرپوشیده برای روزهای بارندگی نصب و طراحی شده است.

 

سبطی گفت :گرگان از جمله شهرهایی است که به رغم داشتن جذابیت‌های بسیار زیاد برای حضور مسافر اما نفع چندانی از این شرایط نمی‌برد؛ هرچند در سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی صورت گرفته اما ایجاد زیرساخت‌های تفریحی در راستای بهبود ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هنوز جای کار زیادی دارد.

 

وی در پایان اعلام کرد شهربازی یکی از جذابیت‌هایی است که می‌تواند ماندگاری مسافران را در شهر گرگان افزایش دهد و علاوه براین مجموعه‌ای از درآمدها را برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد و تا پایان سال ما شاهد رشد 65 درصدی فاز اول این پروژه خواهیم بود .

 

کدخبر: 756641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟