از ترس کرونا ورود به سمنان ممنوع شد

به گزارش رکنا، فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: پذیرش مسافر در زائرسراها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه مسافر، مهمان‌پذیرها، کمپ‌های گردشگری ممنوع است.

عبدالرضا میقانی  اظهار کرد: در راستای مقابله با گسترش ابتلا به ویروس کرونا و اهمیت اقدامات پیشگیرانه، پذیرش مسافر در زائرسراها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه مسافر، مهمان‌پذیرها، کمپ‌های گردشگری ممنوع است.

وی تصریح کرد: پذیرش مسافر در مهمانسراهای مراکز دولتی در شهرستان مهدی‌شهر اعم از شهرهای مهدی‌شهر، شهمیرزاد، درجزین و روستاهای حومه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: پذیرش میهمان و گردشگر در مجموعه‌های تاریخی و گردشگری و تجمع در آنها نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

میقانی با تأکید بر رعایت اجرای دستورات یادشده توسط اتحادیه املاک و مراکز اقامتی افزود: مردم فهیم شهرستان مهدی‌شهر نیز خانه‌ها و سوئیت‌های شخصی خود را برای جلوگیری از گسترش بیماری و ویروس کرونا به هیچ عنوان اجاره ندهند و در این امر همیار ما در مبارزه با این ویروس باشند.

میقانی ضمن تأکید بر رعایت موازین بهداشتی توسط مردم عنوان کرد: مردم عزیز حتی‌الامکان در خانه‌های خود بمانند و جز در مواقع اضطراری به مراکز پرجمعیت مراجعه نکنند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر در پایان از همکاری مردم در مبارزه با این ویروس تقدیر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟