دادبود افزود: شهرداری در کنار شورای شهر و با کمک و همکاری مردم موجب شدند گرگان در مسیر توسعه ای پایدار قرار بگیرد و باتوجه به ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی شهر گرگان به عنوان مقصد گردشگری مطرح شده است.

وی به افزایش قابل توجه رقم بودجه اشاره و بیان کرد: بودجه شهرداری در سال 99 رقم 600 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال 98 دوبرابر شد و خوشبختانه 770 میلیارد تومان از رقم بودجه محقق شد که نشان می دهد حدود 170 میلیارد تومان درآمد داشته ایم.

شهردار گرگان تصریح کرد: برای سال 1400 بودجه یک هزار میلیارد تومانی را پیشنهاد دادیم در شرایطی که می توانستیم رقم بالاتری را نیز پیشنهاد بدهیم اما بنا بر شرایط خاص شهری و انتخابات پیش رو ممکن بود تحقق آن ناممکن شود به همین علت مصلحت دانستیم رقم هزار میلیارد تومانی را پیشنهاد دهیم که با موافقت اعضای شورا مصوب شد.

دادبود در ادامه به پروژه های بزرگ شهر گرگان اشاره و بیان کرد: باتوجه به فراخوان نامگذاری برای پروژه شهر بازی تاکنون 1500 نام برای مجموعه پیشنهاد شده که نشان دهنده توجه بسیار خوب مردم و شهروندان نسبت به این پروژه مهم دارد.

وی در ادامه گفت: پروژه های بازار موزه هفت شهر، تله کابین، موسسه ملل نیز در دست احداث هستند و احیای بافت تاریخی به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار داشته و گرگان را به عنوان یک مقصد جذاب گردشگری تبدیل کرده است.

شهردار گرگان در پایان به تیم بسکتبال اشاره و اظهار کرد: تیم بسکتبال شهرداری در مدت سه سال اخیر در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته و امید فراوان داریم امسال بتوانیم مقام قهرمانی را برای شهروندان کسب کنیم تا موجب افزایش نشاط و شادابی اجتماعی مردم گرگان شود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه با حضور مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، دکتر حمیدی فرماندار گرگان، خانم خلیلی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری و خانم همدم مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان و اعضای شورای اسلامی شهر، بودجه مصوب یک هزار میلیارد تومانی شهرداری گرگان در سال 1400 به دکتر دادبود ابلاغ و از طرح تفصیلی یکپارچه مدیریت شهری گرگان رونمایی شد.

کدخبر: 674627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟