خریدار موتورسیکلت ها، سارق از آب درآمد

به گزارش رکنا از اصفهان، سرهنگ" حسین تُرکیان" بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلت های لوکس و گران قیمت آنها موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارق از طریق مراجعه به سایت دیوار به منظورخریدموتورسیکلت که توسط مالک آن آگهی شده بود اقدام به بازدید موتورسیکلت کرده و همراه مالک آن سوارموتور شده ودریک موقعیت مناسب گوشی همراه خود را بر روی زمین می انداخت واز مالک می خواست تا پیاده شده و گوشی را به وی بدهد و متهم نیز در این فاصله اقدام به سرقت موتورسیکلت می کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه بررسی ها حاکی از این بود که گوشی ها و خط های مورد استفاده نیز مسروقه بودند گفت: سرانجام با اقدامات پلیسی و رصد هوشمندانه ای که صورت گرفت مخفیگاه متهم در یکی از محله های شهر اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

 

سرهنگ تُرکیان با اشاره به اعتراف متهم به 13فقره موتورسیکلت، ارزش موتورسیکلت های مسروقه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر15 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: کارآگاهان با رصد تردد های متهم دریافتند وی دراستان های تهران، کرمانشاه و اصفهان با همین شیوه سرقت های متعددی داشته است که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی از کشف 7 دستگاه موتورسیکلت سالم و تعدادی اوراق شده که توسط متهم بخ سرقت رفته بودند خبر داد و اظهار داشت: همه مال باختگان شناسایی شده و با تنظیم شکایت از سوی آنان متهم به مرجع قضایی تحویل شد.

اصفهان_بهمن راعی

کدخبر: 754827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟