دزدان دکل های مخابراتی تهران ضربه فنی شدند /کارگر اخراجی باند تشکیل داد

سرهنگ کاراگاه "علی کنجوریان" در توضیح این خبر بیان داشت: در اوایل آبان ماه امسال نماینده حقوقی یکی از شرکت مخابرات از سرقت   ۱۰ دکل مخابراتی در سطح شهر تهران شکایت کرد.

به گزارش رکنا، وی  ادامه داد: کاراگاهان با مراجعه به محل های سرقت و با بررسی های میدانی تصویر ۲ نفر سارق جوان که با موتورسیکلت تجیهزات مخابراتی  را سرقت می کردند شناسایی کردند.

بازداشت سارقان تجهیزات دکل های مخابراتی

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با بدست امدن این سرنخ کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یکی از سارقان را بنام بهزاد ۳۵ ساله را مورد شناسایی قرار دادند.

این مقام پلیسی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد رامین یکی از کارگران اخراجی پیمانکار شرکت مخابراتی بوده است که با تشکیل باندی اقدام به سرقت می کند.

معاون مبارزه سرقت پلیس اگاهی پایتخت گفت: با انجام اقدامات پلیسی هویت متهم دوم پرونده نیز  شناسایی و در چندین  عملیات ویزه پلیسی ۲ سارق و ۳ مالخر دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف و به همراه متهمان به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ کاراگاه کنجوریان در پایان گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای باند سرقت و اعتراف متهمان به جرم ارتکابی، هر 5 متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 750841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟