انتصابات جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

به گزارش رکنا از رشت، «رضا ثقتی» در نخستین انتصاب خود به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، پیرو وعده اش در مراسم معارفه در خصوص راه اندازی کارگروه اقتصاد فرهنگ و هنر استان، «کاظم فلاحی» را به عنوان «دبیر کارگروه تخصصی اقتصاد فرهنگ و هنر» این اداره کل منصوب کرد.

همچنین، «محمدتقی مسننی» به عنوان «مسئول امور ایثارگران» اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و «محمد فتحی پور» به عنوان «مسئول پیگیری های ویژه مدیرکل» منصوب شدند.

نکته حائز اهمیت در احکام جدید؛ درج شرح وظایف تخصصی و مورد تأکید مدیرکل در حکم انتصابی است.

«کاظم فلاحی» متولد سال 1345 دارای مدرک دکتری اقتصاد فرهنگ از آکادمی علوم باکو و کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، با 22 سال سابقه کار در بخشهای مختلف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از جمله معاونت هنری، معاونت فرهنگی، رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا می باشد. وی هم اکنون دبیری شورای پژوهشی این اداره‌کل را نیز برعهده دارد.

«محمدتقی مسننی» متولد 1348 با مدرک اتمام سطح سه حوزوی (معادل کارشناسی ارشد)، دارای 23 سال سابقه فعالیت در بخشهای مختلف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از جمله مسئولیت مرکز آمار و اطلاعات اداره‌کل و امور دانشجویی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر گیلان است. وی نیز با حفظ سمت مسئولیت امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به این سمت منصوب شد.

«محمد فتحی پور» متولد 1363 دارای مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. در سابقه 15 ساله خدمت وی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، عناوینی چون مسئول دفتر پیگیری مدیرکل و کارشناس روابط عمومی  وجود دارد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 754608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟