احیای کارخانه‌های تعطیل، موجب فروکش کردن فقر در لرستان می‌شود

به گزارش رکنا از لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد ضمن دعوت همگان به تقوای الهی در سخنانی اظهار داشت: امیدواریم سفر رئیس جمهور به لرستان منشأ برکت باشد.

وی با بیان اینکه مردم لرستان در این سفر چند مطالبه جدی از رئیس جمهوری دارند، تصریح کرد: احقاق حق آبه با تکمیل سدهای نیمه تمام و در دست مطالعه، بازگشت کارخانه‌های تعطیل شده استان به چرخه تولید، ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه مراکز فرهنگی از جمله مساجد از مهمترین مطالبات مردم است.

امام جمعه خرم آباد احیای کارخانه‌های تعطیل شده را موجب زدودن فقر از چهره استان و حل مشکل بیکاری جوانان و دیگر مشکلات اقتصادی دانست.

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاران را ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) برشمرد و گفت: مدافعان سلامت در دوران کرونا برای خدمت به جامعه ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

وی با قدردانی از همراهی مردم برای واکسیناسیون کرونا، این همدلی و همراهی را موجب زدودن هر چه سریع‌تر آثار بیماری کرونا از چهره استان برشمرد و آن را حمایت از کادر درمان عنوان کرد.

گلاره پروازی/ لرستان

 

کدخبر: 749608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟