‍ سفر رئیس‌جمهور به لرستان فرصتی مغتنم برای پیگیری مطالبات مردم است

به گزارش رکنا از لرستان، در ادامه جلسات هماهنگی سفر آتی رئیس‌جمهور به لرستان، جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرستانها به ریاست دکتر زیویار و با حضور معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران ستادی برگزار گردید .

استاندار لرستان گفت: در جلسه امروز موضوعات مرتبط با اجرای مقدمات سفر آتی رئیس جمهور محترم به استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرمانداران گزارشی از وضعیت شهرستان ها ارائه دادند .

دکتر زیویار اظهار داشت: در سفر آیت الله رئیسی و هیئت همراه به لرستان برنامه های متنوعی گنجانده شده که شامل دیدار با اقشار مختلف مردمی، بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی و برگزاری جلسات خواهد بود .

وی در ادامه افزود: ضرورت دارد فرمانداران در فرصت باقیمانده نسبت به ارائه گزارش آخرین وضعیت مشکلات و مطالبات و ارائه به استانداری جهت انعکاس به رئیس جمهور محترم اقدام کنند . 

نماینده عالی دولت در استان لرستان تاکید کرد: سفر رئیس‌جمهور به لرستان فرصتی مغتنم برای پیگیری مطالبات مردمی است که با صرف ساعتها کار کارشناسی و برنامه ریزی مناسب، با هدف بهره برداری به نفع مردم استان انجام شده است .

دکتر زیویار خاطرنشان کرد: سد ها و راه آهن استان در حوزه های نیرو و راه و شهرسازی را می توان به عنوان پروژه های مهم در سفر آتی رئیس جمهور به استان مطرح کرد .

وی در پایان یادآور شد: در موضوع سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به لرستان لازم است نگاه مسئولین مطالبه گرایانه، استانی و در راستای انتفاع تمام مردم استان باشد .

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 744391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟