سپاه، پاسدار کرامت مردم و پای کار خدمت به ملت عزیز است

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با سردار صباغی، شهردار قزوین بیان کرد: بار دیگر ادبیات انقلاب از پای صندوق های رأی ملت به عرصه خدمت رسید و این نعمت بزرگی است که ملت شریف ایران، انتخاب آگاهانه داشته اند.

وی با اشاره به فعالیت های سر از صباغ شهردار قزوین در عرصه دفاع مقدس گفت: وی مسوول آموزش لشکر علی ابن ابی طالب به فرماندهی شهید مهدی زین الدین بود و لذا به بیان فرماندهان عرصه دفاع مقدس، از سردار صباغ به خوشنامی یاد می شود و امروز تمام خصوصیات این فرمانده توانمند در عرصه مدیریت شهری قزوین بروز کرده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: خوشنامی وی در عرصه دفاع مقدس و در عرصه ساخت مسجد، امروز به شهر قزوین رسیده و سپاه به داشتن نسلی توانمند همچون سردار صباغی و نیز جوانان و فرماندهان سپاه و نواحی که خود را وقف خدمت به مردم و امنیت آفرینی جامعه کرده اند، به خود می بالد.

سردار آتانی عنوان کرد: سپاه برای حفظ کرامت و آبروی ملت، پای کار تمام خدماتی است که مردم عزیز نیاز دارند لذا موفقیت مدیران انقلابی در ارایه خدمت به مردم عزیز موجب امیدآفرینی و اعتمادسازی می شود.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان عرصه دفاع مقدس، ادامه راه شهیدان هستند، گفت: ما تا پای جان پای کار تمام کسانی هستیم که در مسیر شهدا برای ملت عزیز، ارائه خدمت می کنند.

 

 

 

کدخبر: 735207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟