خریدار محموله سنگین گلاب مرد شیاد پلیس از آب در آمد + جزییات رازگشایی یک کلاهبرداری

به گزارش رکنا، مردی سراسیمه و نگران خود را به کلانتری شفای مشهد رساند و درحالی که تصاویری از گلاب های دوآتشه را درسایت دیوار به ماموران نشان می داد، گفت:مدتی قبل فردی به صورت نقدی یکصد میلیون تومان گلاب از من خریداری کرد و سپس یک هفته بعد دوباره تقاضای دو محموله گلاب به ارزش 240 میلیون تومان داشت که این بار چندفقره چک به من داد ولی خیلی زود چک ها برگشت خورد و من متوجه شدم که در دام یک کلاهبردار افتاده ام .

درحالی که هیچ کاری از دستم ساخته نبود ناگهان هنگام جست و جو در سایت دیوار به آگهی فروش گلاب ها برخورد کردم که با نصف قیمت واقعی آن و از مشهد برای فروش گذاشته شده بود. زمانی که فهمیدم این ها همان گلاب هایی است که مرد مشهدی از من خریده بود بی درنگ به مشهد آمدم تا زندگی‌ام نابود نشود.گزارش روزنامه خراسان حاکی است:درپی هماهنگی های قضایی،بلافاصله گروهی پوششی از افسران دایره تجسس و اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری شفا با راهنمایی های سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری)وارد عمل شدند و به عنوان خریدار 4هزار لیتر گلاب با فروشنده قرار گذاشتند.

در همین حال افسران نفوذی به همراه مالباخته به نشانی مرد 43 ساله رفتند  و او را در حالی دستگیر کردند که 481 بطری 4 لیتری گلاب را درون اتاق خواب انبار کرده بود. این متهم بعد از انتقال به کلانتری گفت:قصد داشتم گلاب را با نصف قیمت بازار و سریع تر بفروشم تا کسی متوجه کلاهبرداری نشود اما نفهمیدم چگونه با ماموران انتظامی وارد معامله شدم و... اکنون نیز پشیمانم و حاضرم خسارت های شاکی را پرداخت کنم.این گزارش حاکی است:بررسی های پلیس درباره جرایم احتمالی دیگر این فرد  همچنان ادامه دارد.

 

کدخبر: 993550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟