انقلاب اسلامی تا اعماق حوزه نفوذ استراتژیک دشمنان پیش رفته است

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش پیاده روی خانواده که در شهر عصمت آباد شهرستان بوئین زهرا برگزار شد، با اشاره به هدفمندی برنامه های ورزشی در راستای مبانی دینی بیان کرد: این گونه همایش های خانوادگی کار بزرگ و خوبی است، اما بهتر است این گونه همایش ها را هدفمند کنیم و با مبانی دینی و آرمان ها و با تمرین ظهور سربازان امام زمان (عج) آماده کنیم؛ چرا که اصل کار فراهم شدن و زمینه سازی ظهور ولایت عظمی، خانواده است.

وی در ادامه افزود: خدمت بی منت به مردم انقلابی و عزیزمان، دشمن را ناامید می کند و امید را به اردوگاه انقلاب افزایش می دهد. این خدمت بی منت به مردم باعث شده که دشمنان یکی پس از دیگری از سنگرهای خود در منطقه عقب نشینی کنند و عراق و افغانستان را با ذلت و خواری ترک کنند.

سردار رفیعی آتانی، خدمت به مردم را بهترین شعار مرگ بر آمریکا دانست و گفت: حضور همیشه در صحنه و بصیرت گونه و استقامت ستودنی ملت ایران باعث شکست توطئه ها و نقشه های راهبردی آمریکا در خصوص ایران شده و در حال حاضر خدمت به مردم، بهترین شعار مرگ بر آمریکا و ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به نفوذ انقلاب تا اعماق حوزه نفوذ استراتژیک دشمن اشاره کرد و گفت: میدان پیچیده روبروی ملت و انقلاب اسلامی ایران به پیچیدگی اعمال و توطئه های آنهاست و ایران اسلامی امروز در قلوب مردم منطقه و جبهه مقاومت نفوذ پیدا کرده و تا اعماق حوزه نفوذ استراتژیک دشمنان پیش رفته است، در مقابل آنها نیز نقشه ها و توطئه های شومی را برای اعماق استراتژیک ما در داخل کشور و منطقه برنامه ریزی کرده اند اما فرزندان جان برکف ملت، با هوشیاری و هوشمندی این توطئه های آنها را خنثی و ناکام کرده اند.

 

کدخبر: 735214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟