دشمنان در دوران کرونا حتی اجازه نمی دادند دارو وارد کشور شود

به گزارش رکنا از قزوین، همایش امنیت و صنعت از مسیر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها روز سه شنبه با حضور جمالی پور استاندار قزوین، سردار ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین، قاسمی دادستان قزوین، بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی از فعالان اقتصادی استان و بخش خصوصی در ستاد مرکزی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

مهدی بخشنده در این جلسه اظهارداشت:  در عرصه سیاسی کشور مقتدر ایران در سطح بین المللی به ثباتی مناسب رسیده که بدون ایران تصمیمی در عرصه جهانی گرفته نمی شود اما در اقتصاد عقب هستیم به همین دلیل حدود 10 سال است که مقام رهبری بر این محور تاکید جدی دارند و شعارهای سال در این زمینه انتخاب می شود.

وی اضافه کرد: کلید واژه همه کارهای اقتصادی فقط تولید است و مسیر توسعه یافتگی با تولید ممکن می شود و در شرایط کنونی 5 قدرت اقتصادی دنیا از جمله چین فقط با اتکا به تولید و اقتصاد به اقتدار رسیده اند که ما نیز باید این بخش را جدی بگیریم و برای رفع مشکلات آن همت کنیم.

بخشنده تصریح کرد: ما امروز مازاد تولید داریم اما برخی نمی خواهند به رشد اقتصادی برسیم و هر روز برای تولید مانع ایجاد می کنند و با تبلیغات سویی که دشمنان به راه انداخته اند چهره نادرستی از ایرانی نشان داده اند که با واقعیت فرسنگها فاصله دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین یادآورشد: امنیت امروز ما مدیون نیروی انتظامی است و در راستای کمک به تامین امنیت و امور اجتماعی ما نیز در اتاق بازرگانی مسئولیت اجتماعی فعالان اقتصادی را تعریف کردیم و تجار و بازرگانان دعوت ما را اجابت کردند و با مردم همراه شدند.

بخشنده اضافه کرد: قزوین چهارراه تردد حدود هفت استان  و پنجمین استان صنعتی کشور است لذا  حفظ نظم و امنیت در آن بسیار اهمیت دارد و در حال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران اقصی نقاط ایران ، استان قزوین را به عنوان محل سرمایه گداری انتخاب کرده اند و امروز بزرگترین دامداری های صنعتی و صنایع های تک در استان فعالیت می کنند و در تولید کاشی، سرامیک، شوینده ها و قطعات خودرو شاخص هستیم.

وی گفت: در این شرایط برخی تولیدکنندگان واقعی با درک شرایط کشور در مسیر تولید و ایجاد اشتغال همه سختی ها را به جان خریده اند اما برخی نیز در لباس تولیدکننده ظاهر شده اما دنبال رانت اقتصادی هستند لذا باید این دو را از هم تفکیک کنیم تا بی عدالتی نشود.

بخشنده تصریح کرد: تولیدکنندگانی داریم که با عشق و ارادت به کشور در صحنه هستند و باید قدردان آنها باشیم و از این خدمتگزاران حمایت کنیم تا تولید رونق بگیرد.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: در حفظ امنیت و نظم پایدار در کنار پلیس هستیم و تلاش می کنیم با تامین مکانی مناسب برای استقرار پلیس امنیت اقتصادی به این نیرو کمک کنیم.

وی اضافه کر: تغییرات در جغرافیای اقتصادی جهان بشدت و بسرعت در حال انجام است و پلیس ما نیز باید به ابزار جدید مجهز شود تا از قافله امنیت عقب نماند و اتاق بزرگانی برای همکاری بیشتر با پلیس نیز آمادگی دارد.

 

 

 

کدخبر: 729408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟