اولویت اصلی شهرداری گرگان  تکمیل پروژه‌های ناتمام است

به گزارش خبرگزاری رکنا  از گرگان ، محمدرضا سبطی اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر در کنار و همراه یکدیگر می توانند اتفاقات بسیار خوبی را برای شهرمان رقم بزنند. نظم اداری و نظم شهری بسیار حائز اهمیت است و ما در نظام اداری باید مانع‌زدایی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در دستور کار جدی قرار دهیم.

شهردار گرگان جلوگیری از اسراف را از رویکردهای مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: باید جلوی هزینه‌های نادرست را بگیریم و نگاه من این است که از اسراف و هزینه‌تراشی بی‌مورد برای شهر خودداری کنیم.

سبطی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها پس از کارشناسی های کامل صورت خواهد گرفت و شفافیت و نوآوری در درآمدزایی را سرلوحه امور قرار خواهیم داد. شرایط سخت اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه، شهرداری ها را نیز دچار مشکل کرده و ما باید برای شیوه هزینه‌کرد بودجه و درآمد در پیشگاه خداوند و نمایندگان مردم پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی که کاملاً کارشناسی شده و برای آینده شهر مفید باشد را در دستور کار قرار خواهیم داد و برای تحقق و رفع مشکلات پروژه های مهم شهر بازی و تله کابین تلاش خواهم کرد.

شهردار گرگان رمز موفقیت شهرداری را در تعامل با شهروندان عنوان کرد و گفت: به اعتقاد بنده، هر اندازه که تعداد پرونده‌های حقوقی شهرداری کم باشد نشان دهنده موفقیت آن شهرداری است.

محمدرضا سبطی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تعامل خود و انعطاف پذیری در مقابل شهروندان را افزایش دهیم و بیش از پیش اعتماد مردم عزیز را جلب نماییم.

سبطی در مورد توسعه متوازن محلات کم برخوردار نیز اظهار داشت: بین رشد و تقویت نظام شهری باید یک توازن وجود داشته باشد و همچنین عدالت اجتماعی در سطح محلات برقرار شود.

گرگان/کرامتی

کدخبر: 732006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟