همدلی بسیار خوبی بین شهرداری و دوره پنجم شورای شهر وجود داشت

به گزارش رکنا از گرگان، عبدالرضا دادبود در آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان در دوره پنجم با تمجید از اقدامات و عملکرد این نهاد، رابطه بین مدیریت شهری و شورای شهر را مطلوب و مورد رضایت شهروندان توصیف کرد.

 

دکتر دادبود در این خصوص اظهار داشت: در این دوره شورای شهر با وجود تمامی اختلاف نظرها و جلسات سنگین، تلاش کردیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم که بازتاب مطلوبی در بین مردم داشته است.

 

وی با بیان اینکه در این دوره فضای آرامی حاکم بود، گفت: البته در برخی موارد کشمکش هایی وجود داشت اما تلاش کردیم ذهن مردم را که خود مشغله های فکری فراوانی دارند درگیر این موضوعات نکنیم.

 

شهردار گرگان تصریح کرد: مردم امروز سلامت مجموعه مدیریت شهری و شورا را تا حد بسیار زیادی تأیید می کنند که از این بابت باید شاکر خداوند باشیم.

 

دادبود با بیان اینکه دوره پنجم شورای شهر با خوشنامی به پایان رسید، گفت: چهار سال دیگر یکصدمین سالگرد تاسیس شهرداری خواهد بود و در این دوره یک ریل گذاری بسیار خوبی برای گرگان 1404 تعیین شد.

 

وی با اشاره به پروژه های در حال اجرای شهرداری گرگان اظهار داشت: اغلب پروژه هایی که عملیات ساخت آن شروع شده مانند شهربازی مدرن، بازار هفت شهر، پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری تا پایان دوره ششم شورا به پایان خواهد رسید مگر آنکه مشکل خاصی در راه ساخت آن ایجاد شود.

 

دکتر دادبود: همدلی بسیار خوبی بین شهرداری و دوره پنجم شورای شهر وجود داشت


گرگان/کرامتی

کدخبر: 709930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟