دورکاری ادارات کردستان تنها در سنندج ادامه دارد

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج خالد جعفری گفت: دورکاری در مناطق قرمز ادامه دارد و از آنجا که سنندج همچنان در وضعیت قرمز کرونا است، تا اطلاع بعدی کارمندان این شهرستان مشمول شرایط دورکاری هستند.

وی افزود: تمام کارمندان موظف هستند با رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک در محل کار حاضر شوند و با تغییر وضعیت و اعلام مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط جدید به محض دریافت، اعلام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با تاکید بر لزوم واکسیناسیون تمامی کارمندان، اضافه کرد: پیش از این در شهرهای قرمز دستگاههای ارائه دهنده خدمات ضروری و ماموریتهای اساسی و مدیریت شهری با تشخیص بالاترین مقام مسوول استانی نسبت به کاهش تا ۵۰ درصد کارکنان اقدام کرده بودند ولی شرط کاهش تعداد کارکنان این بود که منجر به خللی در ارائه خدمات نشود.

جعفری اظهار داشت: این وضعیت در شهرهای نارنجی تا یک سوم کارکنان بود و در شهرهای با وضعیت زرد ۱۰۰ درصد کارکنان دستگاههای ارائه دهنده خدمات ضروری و ماموریتهای اساسی و مدیریت شهری و دیگر ادارات دو سوم آنان حضور داشتند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت کرونا در سنندج قرمز و در شهرستانهای بانه، قروه، سقز، کامیاران، نارنجی و دهگلان، بیجار، دیواندره و سروآباد نیز زرد است.

در شبانه روز منتهی به ظهر دوشنبه ۲۶ مهر ۳۹۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد و ۲ بیمار جان باختند، ۸۵۷ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۹۳ نفر آنها در بخش آی سی یو تحت مراقبتهای ویژه قرار دارند.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 731064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟