اردبیل توان حضور در لیگ برتر فوتسال کشور را دارد

صمد نوتاش در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا ، اظهار کرد: تیم فوتسال الغدیر (املی) اردبیل بعد از حضور موفق در لیگ دسته دو فوتسال کشور، توانست با شکست حریفان به لیگ دسته اول صعود کند.

وی با قدردانی از مدیریت باشگاه و کادر فنی در راهیابی این تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور تصریح کرد: با تداوم حمایت‌ها و همراهی این تیم در لیگ دسته یک کشور در مسابقات پیش رو، امیدواریم این تیم با شایستگی به لیگ برتر فوتسال نیز صعود کند تا اردبیل جایگاهی ممتاز در لیگ فوتسال کشور داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل شایستگی‌های این تیم اردبیلی را در کسب قهرمانی لیگ دسته دو یادآور شد و گفت: قرار است در شهریورماه و با بهبود شرایط کرونایی چهار تیم برتر لیگ دسته دو فوتسال کشور در اردبیل رقابت کرده و قهرمان این دوره از رقابت‌ها که امکان حضور در لیگ دسته یک را پیدا کردند، فراهم آید.

نوتاش افزود: ما آمادگی خود را برای میزبانی این رقابت‌ها اعلام کردیم و امیدواریم با صعود تیم امیلی به دسته اول فوتسال کشور رقابت‌های نفس‌گیری را در دسته اول فوتسال کشور و صعود نماینده این استان به لیگ‌های برتر شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: جامعه فوتبال استان از این پیروزی‌ها و صعود نماینده اردبیل به لیگ دسته اول خوشحال و مسرور هستند و انتظار می‌رود در ادامه این رقابت‌ها با تلاشی که حسین رحیمی سرمربی این تیم در آماده‌سازی تیم فوتسال امیلی خواهد داشت، بتوان جایگاه بهتر و شایسته‌تری را در لیگ دسته اول به دست آورد.

نوتاش اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۲۳ تیم از استان اردبیل در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال حضور دارند که قطعاً حضور و موفقیت این تیم‌ها می‌تواند به توانمندی فوتبال و فوتسال استان در سطح ملی نیز کمک کند.

 

کدخبر: 713881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟