تجلیل از مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بعنوان سفیر برتر پیشگیری از اعتیاد

به گزارش رکنا؛ در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران  که با حضور حسین‌زادگان استاندار مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، مظفری رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران و جمعی از مسئولین استانی در سالن کنفرانس استانداری مازندران برگزار شد، از آموزش و پرورش مازندران به عنوان دستگاه برتر حوزه پیشگیری از اعتیاد تقدیر شده و از علیرضا سعدی پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، به عنوان سفیر پیشگیری از اعتیاد استان تجلیل به عمل آمد.
احمد حسین‌زادگان در این جلسه عرصه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی را تضمین کننده سلامت و امنیت جامعه دانسته و از دستگاه‌های فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد تقدیر و تشکر کرد.
 وی از تلاش‌های ارزشمند آموزش و پرورش استان تقدیر نموده و گفت: آموزش و پرورش در راستای اجرای موفق طرح یاریگران زندگی و برگزاری جشنواره نوجوان سالم در سال ۱۳۹۹ به عنوان دستگاه برتر در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد انتخاب شد.
استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد: آموزش و پرورش به عنوان سفیر پیشگیری از اعتیاد با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها می‌تواند در مسیر مبارزه همه جانبه با این بلا و تهدید عظیم، در راستای سیاست‌های یازده‌گانه ابلاغی مقام معظم رهبری، گام‌های موثری را بردارد.

انتهای پیام /عباسی نیک

کدخبر: 701015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟