اهالی محلات کم‌برخوردار اردبیل نیازمند توزیع عادلانه خدمات شهری هستند
به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛  آفاقی در دیدار با اهالی محله کم‌برخوردار پناه‌آباد اردبیل خواستار ارتباط بی‌واسطه مدیران با اقشار مختلف به منظور اطلاع‌یابی از مسائل ، مشکلات و نارسایی‌ها شد و اظهار کرد: هر مدیر باید وجب به وجب کوچه پس کوچه‌های شهرها و روستاهای حوزه ماموریت خود را باید دفتر کار خود تلقی کند.

وی با بیان  اینکه امروز کشور به مدیران مردمی و ایستاده نیازدارد تا پشت میزنشین ، ادامه داد: قرار است طرحی که با شعار "مساجد، پایگاه ارتباط مسئولان قضایی با مردم" در استان اردبیل از ماه مبارک رمضان آغاز شده تا پایان سال ادامه یابد.

آفاقی این برنامه حضور در محلات را در تداوم  همان طرح دیدارهای مردمی در مساجد دانست و از مدیران دستگاه‌های مختلف واعضای مردمی دفاتر توسعه و تسهیل‌گری محلات حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار در اجرای این طرح قدردانی کرد.

پیگیری پرونده حقوقی مرتبط با چاه آب محله، جابجایی تیربرق‌های نامناسب موجود ، احداث پارک کودک ، تامین امکانات ورزشی برای تیم محله، ایجاد جایگاه ایستگاه اتوبوس در معابر اصلی و افزایش گشت و تشدید تدابیر انتظامی برای ارتقای امنیت و پیشگیری از جرایم از جمله مصوبات حضور مسئولان در محله پناه‌آباد اردبیل بود.

بر اساس آمارهای موجود در استان اردبیل در مجموع بیش از ۲ هزار و ۶۶۹ هکتار با سکنه بیش از ۱۴۱ هزار نفر شامل یک هزار و ۱۴۵ هکتار سکونتگاه غیررسمی و نیز حدود یک هزار و ۵۲۳ هکتار بافت ناکارآمد شهری شناسایی شده که حدود ۳۰ درصد مساحت شهرهای اردبیل ، پارس‌آباد و مشگین‌شهر را شامل می‌شود.

 

کدخبر: 794431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟