دزد روستا به دام افتاد

سرهنگ "رضا قائد رحمت" فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در صبح روز گذشته خانمی جوان با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان تماس گرفت و اعلام داشت که شخصی طلاجات وی را سرقت کرده است.
وی اضافه کرد: بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو برای بررسی موضوع به روستای مورد نظر اعزام شدند که شاکی به ماموران انتظامی مراجعه کرد و اذعان داشت که تنها در منزلش در حال استراحت بوده که ناگهان فردی ناشناس وارد منزل شده و با تهدید مقداری طلاجات ازقبیل یک عددالنگو، یک عدد زنجیرطلا ،دو عدد گوشواره و یک عددسینه ریز را از او گرفته و متواری شده است.
این مقام انتظامی شهرستان ادامه داد: با ادامه تحقیقات و سرنخ هایی که با اظهارات فرد شاکی به دست آمد، ماموران انتظامی به پسر جوانی 22 ساله ای که ساکن همان روستا بود، مظنون شدند.
سرهنگ قائد رحمت خاطر نشان کرد: با تکمیل اطلاعات، در بعد از چند ساعت از وقوع سرقت، فرد سارق دستگیر و در مراحل نخستین تحقیقات به سرقت از خانم جوان اعتراف کرد.
وی در پایان گفت:‌کلیه طلاجات سرقت شده از متهم کشف و به مالباخته تحویل شد و متهم نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد

کدخبر: 73776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟