دستگیری عامل قتل مأمور شهرداری در گرگان

ماجرای درگیری و نزاع در کمربندی گرگان را روز پنجشنبه 26 دی ماه به پلیس 110 خبر دادند. بررسی‌ها نشان داد اصغر42 ساله مأمور سد معبر شهرداری گرگان از ناحیه دو پا چاقو خورده و با آمبولانس در حال انتقال به بیمارستان بوده که در همان آمبولانس جان سپرده است.

سرهنگ محمدرضا اکبری رئیس پلیس آگاهی گلستان درخصوص جزئیات حادثه گفت: با دریافت گزارشی از یک قتل، مأموران اداره مبارزه با جرایم خشن و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی گلستان راهی محل می‌شوند. در تحقیقات ابتدایی یکی از همکاران قربانی درخصوص حادثه قتل به پلیس می گوید که به عنوان راننده، اصغر را سوار کرده و برای تحویل ترازو به راننده یک وانت پیکان در کمربندی روبه‌روی میدان بار، وی را پیاده کرده است.

سرهنگ اکبری اضافه کرد: راننده شهرداری پس از انجام کاری دوباره به همان محل باز می‌گردد که مشاهده می‌کند همکارش اصغر، روی زمین افتاده و زخمی شده است. او پیش از انتقال به آمبولانس به همکارش می گوید 3 یا 4 نفر بهش حمله کرده‌اند.

عابری که در همان محل ایستاده نیز به پلیس می گوید پس از آن که دیده قربانی مورد حمله شخصی قرار گرفته، آنها را از یکدیگر جدا کرده اما مهاجم با تلفن چند نفر دیگر را خبر کرده است. او اضافه می کند که دقایقی بعد چند موتورسوار می‌آیند و به مقتول چاقو می‌زنند و متواری می‌شوند.

سرهنگ اکبری از شناسایی صاحب پیکان وانت و دستگیری جوانی که دوست برادر صاحب وانت بوده خبر می دهد. وی نزد پلیس ادعا می‌کند دوستش را در خیابان دیده که بسیار عصبانی بوده و گفته برای درگیری با مأمور شهرداری می‌رود و او جوان را با موتور خود به محل حادثه رسانده است.

به گفته اکبری، براساس اعترافات این شاهد، راننده وانت با چوب بر سر اصغر کوبیده و برادرش با چاقو ضربه زده است.

وی افزود: کمتر از یک هفته از وقوع این قتل، پلیس سه متهم را در کاشمر شناسایی و محل اختفای آنها را مشخص می‌کند. متهمان با رسیدن پلیس به سوی زمین‌های کشاورزی اطراف متواری می‌شوند که با تیراندازی پلیس هر سه نفر دستگیر می‌شوند.

برادر صاحب وانت که حالا متهم به قتل است انگیزه خود را پس گرفتن ترازوی برادرش عنوان کرده است.

کدخبر: 1043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟