راز موفقیت های36 ساله یک زن که دست و پا ندارد + عکس

پائولا ویکتوریا اهل هاوایی که 36 سال پیش در اثر ابتلا به یک ناهنجاری مادرزادی بدون دست و پا متولد شد، فیلمی از توانایی‌ها و مهارت‌های خود تهیه کرد تا به همه ثابت کند، برای تحقق بخشیدن به آرزوها، فقط عشق به زندگی کافی است و کمک این نیرو است که می‌تواند تمام موانع و محدودیت‌ها را از بین ببرد. پائولا براحتی رانندگی می‌کند، در رشته غواصی موفق است ، آرایشگر ماهری است و از همه مهم تر پسر 10 ساله اش آرون، اعتراف کرده که هیچکس به جز پائولا نمی‌تواند او را خوشحال و راضی نگه دارد و میزی چیده شده از خوراکی‌های خوش طعم و گرم برای او بچیند.
این زن که به عنوان سفیر زندگی و مروج سبک زیستن فعالانه و پویا در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، در این فیلم ویدئویی می‌گوید، اجازه نمی‌دهم حتی یک لحظه از زندگی ام ایستا باشد، حرکت و پویایی شعار من است هر چند که تقدیر ابزار آن را از من گرفت اما آنچه اهمیت دارد داشتن باور و اراده‌ای قدرتمند است که اگر نباشد، زندگی برای همیشه متوقف می‌شود. من اجازه نداده ام زندگی ام نه در گذشته و نه در آینده درجا بزند. فقط در لحظه حال به جلو پیش می‌روم و می‌دانم غیر ممکن وجود ندارد چرا که غیر ممکن‌ها حاصل جهل انسان برای کنار آمدن با مشکلات و تلاش برای رسیدن است.
پائولا 36 ساله زندگی کاملاً طبیعی و نرمال دارد و علاوه بر سرمایه گذاری در بخش بورس، به کار نویسندگی و گویندگی در سطح حرفه‌ای مشغول است و قابلیت‌های قابل توجهی برای پیشبرد زندگی اش دارد. اودرباره هدفش از به اشتراک گذاشتن این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی می‌گوید، به من می‌گویند آچار فرانسه، چرا که معمولاً چاره‌ای برای باز کردن جعبه راه حل مشکلات دارم. در همان سال‌های نخست زندگی ام متوجه شدم باید با محیط اطرافم سازگار شوم و کمی بیشتر از دیگران نیاز به تلاش کردن دارم، اما هیچ تفاوتی را احساس نکردم، با بقیه فرقی نداشتم تنها باید خود را با شرایط وفق می‌دادم ، چرا که انتخابی دیگر برایم باقی نمانده بود. در حال حاضر رانندگی می‌کنم و این کار بعضی از افراد را شوک زده می‌کند، بعضی‌ها هم به من می‌گویند تو فرد با انگیزه و خارق العاده‌ای هستی و من در جواب به آنها می‌گویم، من فقط حیات را معنی می‌بخشم و زیستن را زندگی می‌کنم.
همسر فعال و مادر مهربان اهل هاوایی ادامه می‌دهد، این فیلم را ساختم چرا که ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنم مبنی بر اینکه چگونه می‌توانم غذا بخورم، رانندگی کنم، آرایشگر باشم و غواصی کنم، جواب آن را در این فیلم می‌گویم ، سعی کرده ام از تمام ظرفیت هایم استفاده کنم، برای همین است که راهی برای ورود نیروهای مأیوس کننده باقی نمی‌ماند. تصور می‌کنم نا امیدی وقتی به سراغ مان می‌آید که ما از تمام پتانسیل‌های وجودی مان استفاده نمی‌کنیم وفقط به مصرف کنندگی عادت کرده ایم، این سبک از زندگی، معنا بخشی را از زندگی می‌ گیرد و امید رخت بر می‌بندد.
پائولا ویکتوریا اعتراف می‌کند به طور ذاتی خوشبین است و این امیدواری او به زندگی باعث می‌شود مشکلات در برابرش قد نکشند و از این سختکوشی درونی که خداوند به او هدیه داده است ابراز خوشحالی می‌کند. او که در سال 2002 لباس عروسی بر تن کرد و با فرد مورد علاقه اش ازدواج کرد می‌گوید، عبارتی تحت عنوان من نمی‌توانم وجود ندارد، خیلی‌ها به من گفتند، حضور فرزند زندگی ات را مشکل می‌سازد، اما من نمی‌خواستم درخواست درونی ام برای مادر شدن را سرکوب کنم، مشکلات را به جان خریدم و آرون متولد و نمای زیبای دیگری از زندگی پیش رویم ظاهر شد.

منبع: گروه زندگی ایران

کدخبر: 73342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟