رئیس جمهور وارد کرمانشاه شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار رکنا در کرمانشاه، رئیس جمهور و جمعی از وزرا و دولتمردان، در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه، مورد استقبال استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری قرار گرفت‌.

آیت الله سیدابراهیم رییسی در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در یک سخنرانی اهداف، برنامه‌ها و طرح‌های اولویت‌دار سفر یک روزه به این استان را تشریح خواهد کرد.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سرپل‌ذهاب ، دیدار با مردم کرمانشاه در ورزشگاه ۶ هزار نفری امام خمینی(ره)،  حضور در نشست شوراهای اداری، اشتغال، گفت‌وگو و خبری از برنامه‌های سفر رئیس جمهور به کرمانشاه است.

جمعی از اعضای هیأت دولت امروز به همراه رییس جمهور به کرمانشاه سفر کرده و هر یک از معاونین رییس جمهور، وزرا و روسای سازمان‌ها به نمایندگی از آیت‌الله رییسی به شهرستان‌های استان سفر خواهند کرد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این سفر به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان اسلام آبادغرب سفر خواهد کرد.

عیسی زارع‌پور و سید‌احسان خاندوزی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و سنقر سفر خواهند کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان‌های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد.

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری مطالبات شهرستان‌های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در شهرستان هرسین حضور پیدا می‌کند.

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می‌رود و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد.

سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی نیز فردا به شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد.

وزیر کشور و معاون امور زنان و خانواده در همراهی با رئیس جمهور

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در این سفر به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد.

همچنین در این سفر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده و حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌رضا تقوی عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت نیز حضور دارند.

گفتنی است، از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها در نقاط مختلف استان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته‌ها و نامه‌های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

مسؤولان استانی از ماه‌های قبل طرح‌های بالای 50 درصد پیشرفت در استان را براساس اولویت در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، عمرانی و فرهنگی جمع‌آوری کرده تا با تأمین اعتبار مورد نیاز با دولتمردان چانه‌زنی کنند.

آنگونه که امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه، می‌گوید: بیش از ۲۰۰ طرح نیمه تمام استان در انتظار تأمین اعتبار و افتتاح به‌سر می‌برد که در بسته طرح‌های پیشنهادی استان در سفر رییس جمهور ارائه خواهد شد.

امیری‌مقدم حضور آیت‌الله رییسی در استان را منشأ خیر و برکت دانست و گفت: نیازمندی‌های استان از قبل در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، آموزشی، درمان، بهداشت، کشاورزی، دامپروری، فرهنگ و... از سد گرفته تا سامانه سردسیری و گرمسیری و راه‌آهن مشخص شده است.

رئیسی0رئیسی1رئیسی2رئیسی3رئیسی4

کدخبر: 803574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟