انتشار اسامی نمایندگان مخالف لایحه رتبه بندی معلمان بی اخلاقی است

به گزارش رکنا، به نقل از ایسنا، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی امروز( چهارشنبه) در تذکری شفاهی گفت: لیستی از اسامی ۱۱۷ نماینده در فضای مجازی به عنوان مخالف لایحه رتبه بندی معلمان منتشر شده که این لیست دروغ است. نام بسیاری از نمایندگان در این لیست آمده که آن ها مدافع و موافق رتبه بندی بوده و نظراتشان را بیان کرده اند.

وی ادامه داد: مجلس جلساتی با میرکاظمی و نوبخت رئیس فعلی و سابق سازمان برنامه و بودجه و همچنین رییس سازمان امور استخدامی کشور و مسئولان آموزش و پرورش برای تدوین لایحه رتبه بندی برگزار کرده است بعد چنین لیستی منتشر می شود که اساسا پایه و اساسی ندارد، چطور می شود ۱۱۷ نفر با لایحه رتبه بندی مخالف باشند اما این لایحه ۲۰۰ رأی موافق در مجلس بیاورد.

وی با نام بردن اسامی برخی نمایندگان که نام آنها در این لیست قرار دارد گفت: این نمایندگان مدافع رتبه بندی هستند، حتی نام آقای ساداتی نژاد هم در این لیست است که در حال حاضر وزیر جهاد کشاورزی است.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: لیست منتشر شده در فضای مجازی بی اخلاقی است. مجلس و دولت در تلاش هستند که براساس اعتبارات موجود لایحه رتبه بندی را اجرایی کنند و کمیسیون های تخصصی مجلس نیز پیگیر این مسئله هستند.

کدخبر: 736299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟