دستگیری سارقان ساختمان اداره آب و فاضلاب کلاک

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی قاسم پور" در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع 2 فقره سرقت از تجهیزات اداره آب و فاضلاب منطقه کلاک شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 30 جهان نما قرار گرفت.

وی گفت: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که 2 نفر از سارقان با استفاده از یک دستگاه نیسان وانت به وسیله کلید وارد محوطه اداره آب و فاضلاب شده و اقدام به سرقت تجهیزات ساختمان می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در ادامه با به کارگیری اقدامات پلیسی از سوی ماموران، یکی از متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در محمدشهر کرج دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم با همدستی یکی از دوستانش به وسیله کلیدی که از یکی از کارکنان اخراجی اداره آب و فاصلاب دریافت کرده بود، وارد ساختمان اداره شده و 2 فقره تجهیزات آن را به سرقت برده اند.

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه همدستان متهم نیز در عملیات های جداگانه دستگیر شدند، اظهار داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی و اشرافیت اطلاعاتی رسیده است که مجرمان و مخلان امنیت را در هرجای کشور هم که مخفی شوند شناسایی و در کمترین فرصت ممکن دستگیر می کند.

کدخبر: 727664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟